Pošty se rušit nebudou
9. února 2011 proběhlo
jednání Podvýboru pro územní rozvoj a financování veřejné správy.
Jako předseda podvýboru si Vám dovoluji poskytnout několik informací:
Za Českou poštu se zúčastnil jednání Ing. Petr Zatloukal – vrchní ředitel divize Poštovní provoz a logistika. Z poměrně dlouhého jednání vyplynulo:
-
již se nebude rušit žádná pošta
-
při změně systému minimálně 6 měsíců předem musejí pracovníci České pošty kontaktovat obce a začít dohadovat podmínky
-
podvýboru se vůbec nelíbil systém Výdejního místa. I přes ubezpečení zachování služeb trvá, aby časové intervaly byly zachovány. Ing. Zatloukal prohlásil, že o všech požadavcích na vícehodinové pošty na malých obcí je ochoten jednat.
-
podvýbor velmi kriticky hodnotil přístup zaměstnanců Českých pošt v některých oblastech ke starostům a starostkám. Pan ředitel přislíbil nápravu a se všemi managery měl pohovor
Vážení, závěrem bych Vás chtěl upozornit, že náš Podvýbor pro územní rozvoj a financování veřejné správy má tuto problematiku v působnosti. Pokud budete mít problémy, prosím, obraťte se na mne, nejlépe krátkou mailovou zprávou.
Mgr. Václav Horáček, horacekv@psp.cz
Poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro územní rozvoj a financování veřejné správy
Parlament České republiky
POSLANECKÁ SNĚMOVNA
USNESENÍ č. 1
Podvýboru pro územní rozvoj a financování veřejné správy
ze 1. schůze dne 9. 2. 2011
Podvýbor pro územní rozvoj a financování veřejné správy na své 1. schůzi po rozpravě s ředitelem Ing. Petrem Zatloukalem a diskuzí se zástupci České pošty:
1) žádá o předložení seznamu pošt připravených ke změně koncepce
2) žádá o citlivé jednání s obcemi, kde se mění způsob viz Partner nebo Výdejní místo
3) nesouhlasí se stávajícím postupem transformace a úrovní informovanosti dotčených samospráv
Mgr. Václav Horáček v.r.
předseda podvýboru